Vacature Office Assistant
(20-32u)

Bij Gerose ontwerpen, bouwen, renoveren, verhuren en beheren wij kantoorgebouwen in Amsterdam. Dit doen wij met een ambitieus en gezellig team vanuit ons kantoor in de Houthavens. Ons team is op zoek naar versterking!

Als Office Assistant ondersteun je de Manager Operations met alle voorkomende werkzaamheden.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een echt organisatorisch talent, die open en sociaal is en zich niet snel van haar stuk laat brengen. Iemand die proactief is en meedenkt en niet graag in de comfortzone zit. Je hebt uitstekende vaardigheden van de Nederlandse taal in woord en geschrift en hebt mbo4/hbo werk- en denkniveau. Ook ben je goed met digitale systemen en heb je een rijbewijs.

Jouw belangrijkste taken

  • veelvuldig contact met huurders, leveranciers en onderhoudsmedewerkers
  • inplannen van onder andere onderhouds- werkzaamheden
  • verwerken, uitzetten en beheren van opdrachten
  • beheren van toegangssystemen van diverse kantoorgebouwen
  • agendabeheer
  • HR ondersteuning (denk aan het verwerken van ziekte en verlof)
  • bestellingen plaatsen

Wij bieden

  • een goed salaris
  • pensioenregeling
  • 28 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)
  • 8% vakantiegeld
  • uitzicht op vast dienstverband
  • 2x per week sporten tijdens werktijd
  • een goed verzorgde lunch
  • werken in een klein en gezellig team
  • gratis parkeren bij kantoor

Interesse of vragen?

Mail bij interesse jouw motivatie + CV naar Ivy Hessen of bel voor vragen naar 06-34375358.